Volver a Holanda - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Eline Oosterveld - WaarBenJij.nu Volver a Holanda - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Eline Oosterveld - WaarBenJij.nu

Volver a Holanda

Blijf op de hoogte en volg Eline

14 Januari 2013 | Spanje, Valencia

Buenos días!

Het is inmiddels zo'n twee maanden geleden dat ik jullie op de hoogte heb gehouden. Ik ga jullie dus niet vervelen met stagemiddagen, stapavondjes, uitstapjes etc. van twee maanden lang, want daar wordt niemand vrolijk van! Ik zal het kort houden vandaag, aangezien ik eigenlijk aan m'n project moet werken (andere dingen zijn natuurlijk altijd leuker dan dat).

Het einde is in ieder geval in zicht! Nog maar een weekje en dan zit ik weer in het koude Nederland. Dat is iets wat ik wél ga missen: het weer. Ik heb het hier met 15 graden al koud, dus ik zal behoorlijk moeten wennen aan Nederland ben ik bang. Gelukkig heb ik al een lekker warme, nieuwe winterjas en lekker warme, nieuwe schoenen! :)

Voordat ik hier vertrek komt mijn goede vriend Eloy nog even een bezoekje brengen aan mij en aan Valencia. Dit zal duren van donderdag t/m zondag en daar heb ik natuurlijk erg veel zin in! :D

En er is nog meer goed nieuws! Mijn nieuwe, lieve vriendinnetje Isabel uit Maastricht zou tot aan de zomervakantie au-pair hier zijn, maar ze heeft besloten eind januari terug te gaan naar Nederland :D Natuurlijk jammer dat het hier niet ging zoals ze had gehoopt, maar ik ben blij dat ze straks terug is in Maas! :)

Als laatste wil ik natuurlijk iedereen bedanken die me gesteund heeft, moed in heeft gepraat en alles wat daarbij komt kijken: Pappie, mammie, zussie, familie, vrienden in NL en het kleine groepje mensen dat ik hier heb leren kennen :) Muchas grasjas!

Tot over een weekje!

Besos <3

  • 15 Januari 2013 - 22:23

    Margriet Oosterveld:

    Lieve Eline,

    Nog een paar dagen en dan naar - 8 graden ongeveer!
    Hartstikke goed dat je de stage hebt volbracht :-) Deze ervaring pakt niemand je meer af!!!
    Goeie reis alvast en tot volgende week,


    Liefs Margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Eline

Actief sinds 17 Aug. 2012
Verslag gelezen: 939
Totaal aantal bezoekers 78595

Voorgaande reizen:

27 Januari 2017 - 22 Juni 2017

Tripje door Zuid-Amerika

03 September 2012 - 25 Januari 2013

Stage in Valencia

Landen bezocht: