Update - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Eline Oosterveld - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Eline Oosterveld - WaarBenJij.nu

Update

Blijf op de hoogte en volg Eline

01 September 2012 | Spanje, Valencia

Daar zijn we dan!
Donderdagochtend om half elf in de auto gestapt richting vliegveld Dusseldorf Weeze. Na een flinke fouilleerbeurt en een kleine vertraging vlogen we zonder al te veel turbulentie naar Valencia.
Daar aangekomen namen we de metro naar het treinstation en vanaf daar een taxi voor wel vier hele euro's! Ik werd afgezet bij het hostel en mama en Marjon gingen verder naar het hotel.
Het hostel was prima...voor één nachtje. Want hoera hoera, ik had gelijk de volgende dag een kamer te pakken! Met een tweepersoonsbed, wat wil ik nog meer? Ja internet..maar dat komt hopelijk zsm.

Gisteravond zijn we met een hele groep gaan eten, wat erg gezellig was. Daarna ben ik maar naar huis gegaan, om toch een beetje rustig aan te beginnen hier :) Verstandig van me he, poeh!

Ik ga me nu eens klaar maken voor la playa, want de zon schijnt en het is hier lekker warm! En dan kan ik natuurlijk gelijk m'n nieuwe bikini en handdoek showen aan Valencia.

Nouja, het is maar een kort berichtje, maar dan is mijn lieve oma ook weer op de hoogte! ;)

Besos a tod@s!

  • 01 September 2012 - 14:12

    Ellen Ter Laan:

    en ben ik ook weer op de hoogte ;-)

  • 01 September 2012 - 14:12

    Ellen Ter Laan:

    en ben ik ook weer op de hoogte ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Eline

Actief sinds 17 Aug. 2012
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 78591

Voorgaande reizen:

27 Januari 2017 - 22 Juni 2017

Tripje door Zuid-Amerika

03 September 2012 - 25 Januari 2013

Stage in Valencia

Landen bezocht: