Bijna... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Eline Oosterveld - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Eline Oosterveld - WaarBenJij.nu

Bijna...

Blijf op de hoogte en volg Eline

24 Augustus 2012 | Nederland, Groningen

De zenuwen gieren al bijna door m'n lijf. Het leek nog zo ver weg, maar volgende week donderdag vertrek ik dan toch echt naar het zonnige Valencia voor vijf maanden. De koffer is van zolder gehaald dus het inpakken is ook begonnen. Heb nu al regelmatig een kledingcrisis, en dan te bedenken dat je voor zo'n lange tijd moet bedenken wat je aan moet! Nee onzin natuurlijk, genoeg kleding te koop daar :p

De rest is zo goed als geregeld: verzekeringen, onderhuur van m'n kamertje in Maastricht en de reis naar Valencia. Nu alleen nog een kamer vinden daar. Dat gaat nog niet van een leien dakje, maar ik geloof dat dat allemaal goed gaat komen!

Ik zal jullie hier de komende tijd een beetje op de hoogte houden van wat er daar allemaal gebeurt. Dagen aan het strand, feestjes vieren enzo, dolle pret!

Hasta pronto!

Besos :)

• 25 Augustus 2012 - 08:17

Ellen:

Heel veel succes en plezier daar, maak er wat moois van. Die kamer komt vast wel. xxxx

• 29 Augustus 2012 - 10:42

MJ:

Spannend hoor! Ik kom vanavond nog even langs om je persoonlijk te vertellen dat je vooral moet gaan genieten!!!!! Ben jaloers op je!

• 31 Augustus 2012 - 14:33

Janny Dinkie En Cosmo:

Eline, kamer in Valencia! Wij zijn supertrots op je meid! En nu gaan we er voor, en genieten.xxx